English Corner » Fotos del teatro
Fotos del teatro

SCHOOL  YEAR  2015/2016

D'Artagnan

Last Friday, 19th of February, students from 3rd to 6th levels of Primary went to see the play "D'Artagnan" to the Benevivere theatre. It was great!!  We enjoyed a lot. There were only two students from our school selected as volunteers to go up to the stage to participate with the actor and actress in the play.

El pasado viernes, 19 de febrero, los alumnos y alumnas de 3º a 6º de Primaria fueron a ver la obra "Dartañán" al teatro Benevivere. ¡Estuvo genial!  Disfrutamos mucho. Sólo dos estudiantes de nuestro centro fueron elegidos como voluntarios para subir al escenario y participar con el actor y la actriz en la obra.

Here are some photos (they are not very good beacuse of the light)

Aquí estan algunas fotos (no son muy buenas debido a la luz)

play

Here there is a link to watch the video about 'How to be a good musketeer':

Aquí teneis un enlace para ver el vídeo de "Cómo ser un buen mosquetero"

Then, 15th of March, was the turn for the youngest children at our school; students of Infant levels and 1st and 2nd of Primary went to see the play "Cats' Street" to the Benevivere theatre. It was great!!  We enjoyed a lot with the songs and dance. There was only one pupil from our school selected as volunteer to go up to the stage to participate with the actress in the play; but that is not as important as we had a wonderful time.

Después, el 15 de marzo, fue el turno para los más pequeños del cole; alumnos y alumnas de infantil, 1º y 2º de Primaria fueron a ver la obra "La Calle de los Gatos" al teatro Benevivere. ¡Estuvo genial!  Disfrutamos mucho con las canciones y el baile. Sólo una estudiante de nuestro centro fue elegida como voluntaria para subir al escenario y participar con la actriz en la obra; pero  eso no es tan importante como el haber pasado un rato estupendo.

Here are some photos (they are not very good beacuse of the light)

Aquí estan algunas fotos (no son muy buenas debido a la luz)

play

Here there is a link to watch the video about 'School is finish for now & have no fear song':

Aquí teneis un enlace para ver el vídeo de "Acabó el cole por ahora y no tengas miedo"

Risa   Todo bien   Risa   Guiño   Risa   Todo bien   Risa   Guiño   Risa   Todo bien   Risa   Guiño   Risa   Todo bien   Risa   Guiño   Risa   Todo bien   Risa

SCHOOL  YEAR  2014/2015

Here you can see some photos from the plays we saw at the theatre.

On 22nd January children from 3rd to 6th level went to Benevivere Theatre to see the play 'Sinbad'.

Teatro inglés

On 29th January the youngest children from 3 years old to 2nd level at school went to see the Story Telling 'Crab, the crabby'.

fotos teatro